Diari de les colònies Mas Gorgoll

Dimecres 28 de Maig

Vam arribar a la casa de Colònies de Mas Gorgoll a Palamós. Vam deixar les maletes en un banc i vam seure per esmorzar en un tronc. Quan vam acabar, els mestres ens van deixar anar a jugar al bosc de dalt on hi havia cabanyes.

Després, amb les mestres, cadascú va deixar les maletes a la seva habitació i vam escollir la llitera. Un cop finalitzada la tasca de triar llitera, vam anar a rentar-nos les mans per dinar.
Al acabar de dinar vam poder tornar a jugar a fora fins que van arribar els monitor. Es deien Sònia, Andy i Xipi. A mitja tarda, ens vam preparar i vam anar al port de Palamós. Allà, ens vam dividir en dos grups: un visitava el museu del mar i, l’altre, va visitar un vaixell pesquer amb el nom de “Bou”. Després vam canviar d’activitat.
Vam anar a un museu on vam veure una pel·lícula sobre la mar. Tot seguit vam veure una exposició sobre els diferents tipus de pesca.
Desprès vam anar a la llotja. Allà, vam veure com subhastaven i venien el peix. Més tard, la Coni va portar uns peixos que havia pescat per ensenyar-nos els. Del peix gat, vam veure que el cap era rugós, i la cua llisa. Del pop ens va ensenyar els tentacles i la boca.
Quan tornàvem a la masia va començar a ploure, i ens vam haver de posar sota un porxo. Vam aprofitar aquell moment per berenar xocolata amb galetes. Al arribar a la masia, vam jugar amb les mestres dins d’una saleta fins a l’hora de sopar. Després, vam continuar fent jocs. Finalment, vam anar a dormir a les lliteres, ja que estàvem molt cansats!!!

Dijous 29 de Maig

Ens van despertar els mestres, tot i que, ja estàvem desperts. Ens vam vestir i vam baixar a esmorzar. Després vam anar a la platja i vam visitar l’espigó per veure els animals que vivien allà (eriçó de mar, cargol de mar...). Ens van explicar coses del mar i de la composició de la sorra. Vam jugar i vam tornar a dinar a casa.

Tot seguit, vam fer jocs que ens explicaven coses sobre els animals marins. Tot seguit vam fer dos grups. Un grup veia una pel·lícula sobre el mar, mentre els altres visitarien uns aquaris on hi havia tomàquets de mar, peixos, etc. Després canviaríem d’activitats.
Al finalitzar les activitats, ens vam dutxar i ens vam arreglar per fer un sopar de gala. Després vam anar a una sala que estava preparada per fer discoteca. Van posar musica i vem ballar fins a molt tard. Acabada la festa, vam anar a les habitacions a descansar. Estàvem molt cansats i vam dormir com uns troncs.

Divendres 30 de Maig

Era l'últim dia i tothom estava molt cansat! Ens va costar molt obrir els ulls! Els mestres van despertar alguns companys que encara dormien. Ens vam llevar i ens vam començar a arreglar. Abans d'esmorzar, vam fer les maletes per deixar-les preparades a l'entrada. Quan tot va estar recollit, vam anar a esmorzar. Tot seguit, vam jugar per la masia amb els monitors fins a l'hora de dinar. Abans de dinar, ens vam fer una foto "de família" per immortalitzar aquell moment. Quan vam anar a dinar ens va agradar molt que els monitor ens fessin de cambrers però el que més ens va agradar va ser l'aigua de colors que ens van preparar. Semblava aigua màgica!!!
Tot seguit vam continuar jugant fins que va arribar l'autocar amb el que emprendríem la tornada a casa!!!